Talen

100% nieuwe en recyclebare verpakkingen!

Na een indrukwekkende vernieuwbouwing, waarbij de ambities hoog lagen, is het tijd om deze bijzondere mijlpaal dan écht te vieren, dit zal plaatsvinden op 3 juni 2021. Dit keerpunt legt de fundering voor nog meer bijzondere innovaties. De opening van het volledig gerenoveerde bedrijfspand vindt plaats, maar tegelijkertijd introduceren wij een compleet nieuwe verpakkingslijn. De vertrouwde smaak van jouw favoriete melange blijft onveranderd, het wordt alleen omwikkeld in een nieuw, duurzaam jasje.

Nieuw, duurzaam jasje
Met de aankoop van de verpakkingsmachine introduceren we een compleet nieuwe verpakkingslijn in monofolie waarmee we 100% recyclebare koffieverpakkingen kunnen realiseren. Wij verwachten de nieuwe verpakkingen, bij de eerste bestellingen, in de loop van juni te kunnen leveren.

Onze toekomstige artikelen zullen bij voorkeur zoveel mogelijk het Naked logo bevatten. Dit wil zeggen dat er zo min mogelijk gebruik wordt gemaakt van inkt en het uit maar één materiaalsoort bestaat. Dit maakt de witte verpakking geheel recyclebaar en het product een stuk duurzamer

De nieuwe namen
Om de nieuwe verpakkingen kracht bij te zetten heeft Hesselink Koffie ervoor gekozen om óók de vertrouwde melanges een passende naam te geven. Deze namen passen beter bij de koffiebelevingen van Hesselink Koffie. De oorspronkelijke namen worden vervangen door originele vulkaan namen. Je kunt de nieuwe namen op dit moment, na een bestelling, al op de huidige factuur en de pakbon zien.

Onze zeven stappen naar geluk
Geluk is de drijfveer van alles dat we doen en we zijn er van overtuigd dat niet alleen onze koffie, maar ook de verpakkingen bij kunnen dragen aan het geluk binnen de gehele koffieketen. Maar waarom is die overtuiging zo sterk? Dit verhaal, de zeven stappen naar geluk, liggen ten grondslag aan onze nieuwe koffieverpakkingen.

We zijn van mening dat koffie niet duurzaam genoeg kan, daarom zijn we altijd op zoek naar innovaties die bijdrage aan een circulaire economie.  Met onze nieuwe verpakkingen zetten we een grote stap vooruit.