De lekkerste koffie thuis

Hespresso

Waarmee begin je de dag beter dan een goede kop koffie? Zeker nu je favoriete koffietentje en de koffiepauze op kantoor mijlen ver buiten handbereik lijken te liggen, verlang je met smart naar jouw geluksmoment. Dat snappen wij. Daarom introduceert Hesselink Koffie een abonnementsysteem: Hespresso. De lekkerste Hesselink Koffie, gewoon bij jou thuis. Met Hespresso heb je altijd voldoende koffie in huis én maak je gebruik van onze ultieme keuze wat betreft koffieautomaten: de Jura.

Hét koffieabonnement

Met Hespresso lease je een Jura machine voor een verrassend laag bedrag per maand en geniet je van heerlijke Hesselink Koffie. Wij nemen alle zorgen voor je uit handen en zorgen dat jij altijd voldoende koffie en een werkende machine tot je beschikking hebt. Hoef jij alleen nog maar te genieten.

Zo werkt Hespresso

Just Coffee

  • Hesselink Koffie en een Jura koffiemachine voor een vast bedrag per maand;
  • Keuze uit een small, medium of large abonnement;
  • Geniet van extra korting in onze shop;
  • Perfect geschikt voor de liefhebbers van een goede espresso;
  • Inclusief onderhoud.

DIRECT SAMENSTELLEN

Coffee & Cappuccino

  • Hesselink Koffie en een Jura koffiemachine voor een vast bedrag per maand;
  • Keuze uit een small, medium of large abonnement;
  • Geniet van extra korting in onze shop;
  • Perfect geschikt voor de liefhebbers van cappuccino en andere melkvariaties;
  • Inclusief onderhoud.

DIRECT SAMENSTELLEN

Dit is hoe Hespresso werkt!

Kies

Kies de machine die bij jou past. Drink jij je koffie het liefste zwart of ben je verknocht aan melkvariaties? Ook maak je een keuze uit hoe veel kopjes je drinkt en welke duurzame koffiebonen de voorkeur hebben.

Onze keuzes

Krijg

Jouw favoriete koffie én een super de luxe machine om je dag met een lach te beginnen. De machine mag je van ons lenen en zo lang gebruiken als je zelf wil. Verlengen, aanpassen of opzeggen kan altijd.

Wat krijg je?

Gebruik

Je ontvangt iedere maand je favoriete koffie en periodiek filters en schoonmaakpillen. Is je machine, ondanks jouw goede verzorging, toch defect? Geen nood: we halen hem op en brengen hem gemaakt weer terug.

Coffee4Ever

Pas aan

Liever een ander apparaat? Geen probleem. En, hoewel we het ons bijna niet kunnen voorstellen: het Hespresso-abonnement is maandelijks opzegbaar, mocht het tóch niet bevallen. Neem dan even contact op.

Contact opnemen

De lekkerste bonen & de beste machine

  • Keuze uit een small, medium of large abonnement;
  • All in, Koffie & Machine
  • Zeer lage prijs per kop koffie;
  • Extra korting in onze shop;
  • Inclusief Coffee4Ever Garantie bij storingen;
  • Meerdere variaties in machine, koffie en abonnementen mogelijk.

Onze garanties

Flexibel

Bij Hespresso kun je kiezen uit verschillende abonnementen. De duur van het abonnement, veel of weinig koffie, zachte of sterke koffie. Jij bepaalt, wij regelen de rest. Toch liever iets anders? Je past je abonnement eenvoudig aan.

Zorgeloos

Met Hespresso is jouw apparaat altijd up and running. Als er, ondanks het onderhoud, tóch iets kapot gaat, zorgen wij dat hij gratis wordt opgehaald en gerepareerd. Zo geniet jij van Coffee4Ever.

Top service

Onze adviseurs staan altijd voor je klaar. Daardoor heb je altijd direct contact met mensen die weten hoe ze je kunnen helpen. Samen zorgen we razendsnel voor een passende oplossing.

Veel gestelde vragen

Wat is Hespresso?

Hespresso levert jou een koffiemachine van Jura, met een koffie abonnement voor vast bedrag per maand in een “huur” concept. Geen bezit maar wel de lekkerste koffie vanaf je aanrechtblad. Dagelijks genieten voor jouw en je vrienden. Onderhouds producten en reparaties bij storingen inbegrepen. De meest lekker koffie met of zonder cappuccino bij jouw thuis. Hoe dan? Zie het als Spotify of Netflix maar dan voor de lekkerste kop koffie. Voor een vast bedrag per maand, dus niks koop maar huur of lease zoals jij het wilt noemen, met koffie in een abonnement. De Jura blijft van ons, maar jij een het genot van een kop verse bonen koffie.

Zijn de koffiebonen bij Hespresso inbegrepen?

Jazeker! Afhankelijk van het abonnement dat je hebt afgesloten op basis van jouw koffiebehoefte, ontvang je van ons een bepaalde hoeveelheid koffiebonen. De verschillende abonnementen die we aanbieden bestaan uit 1 kilogram koffie à ca 120 kopjes, 2 kilogram koffie à ca 240 kopjes of 3 kilogram koffie à 360 kopjes koffie per maand. Blijkt de door jou gekozen hoeveelheid toch niet helemaal genoeg? Je kunt via onze shop altijd bijbestellen. Je ontvangt dan 15% korting op je bestelling. Structureel te veel, of juist te weinig koffie? Je abonnement is eenvoudig aan te passen.

Waarom wordt er alleen geleverd bij een DHL Ophaal Punt?

Dit doen we omdat jij dan niet de hele dag thuis hoeft te wachten om het pakketje in ontvangst te nemen. Daarnaast weten wij op die manier zeker dat het pakket wordt aangenomen. Je ontvangt bericht op het moment dat het pakket bij het Ophaal Punt bij jou in de buurt is afgeleverd.

Kan ik de Jura overnemen?

We krijgen vaak de vraag of een Jura overgenomen kan worden. Gedurende de eerste vier jaar kan de machine niet worden overgenomen. Na die periode doen wij jou een verzoek ter overname. Momenteel bieden we alleen nieuwe machines aan voor een vast maandbedrag. Later zullen hier 'Young Ones' aan worden toegevoegd. Een nieuwe machine kopen? Dat kan. Neem gerust contact met ons op.

Wat is een startfee?

De startfee is een vast onderdeel van de kosten die je maakt bij het afsluiten van een abonnement. Naast deze eenmalige startfee betaal je ook de eerste termijn (pro rato) vooruit. De startfee geeft ons ook wat zekerheid, omdat we een prijzige Jura koffiemachine naar je opsturen. Logisch toch? De startfee is gekoppeld aan je abonnement en verschilt per machine (check de shop voor de startfee bij jouw toestel). Iedere keer dat je een nieuw abonnement afsluit, betaal je ook een nieuwe startfee.

Waarom is mijn aanvraag afgewezen?

Ter bescherming van zowel jouzelf als ons, doen we een kredietcheck bij diverse instanties. We krijgen uiteraard geen inhoudelijke gegevens, maar wel een advies of het verstandig is om een contract af te sluiten. We checken je kredietwaardigheid bij Experian, Focum en EDR Creditservices. Hoe vervelend ook, wij kunnen niets veranderen aan de informatie die we krijgen. Wil je inzage in je gegevens of ben je van mening dat de afwijzing niet terecht is, dan dien je je tot deze instanties te richten: Focum: https://www.focum.nl/consumenten/inzageverzoeken/

Is álles gedekt met Coffee4Ever?

Bijna wel, dus nét niet helemaal. Cosmetische schade (kapotte watertanks, deksels, cappuccino unit, deukjes, krassen op de behuizing, tandafdrukken van de hond etc.) zijn NIET gedekt. Een Jura kun je niet plamuren en overspuiten. Dingen die vervangen kunnen worden meld je. Die sturen we op en brengen we in rekening. Onderhouds producten als Filters en reinigings pillen (machine geeft zelf aan wanneer) worden periodie opgestuurd en zitten bij de prijs in. Verder is het simpel, storingen meld je, dan zorgen wij voor reparatie, verzekeren tegen diefstal en brand moet je zelf doen. Vervangende machine is tegen vergoeding mogelijk.

Kan ik een contract verlengen?

We kunnen ons voorstellen dat de koffie en de -machine je goed bevallen. Natuurlijk kunnen we jouw contract verlengen. Graag zelfs! Het is sowieso een goed idee om het abonnement te verlengen. Je geniet dan niet alleen nóg langer van onze heerlijke koffie; je maandbedrag wordt ook lager.

Krijg ik een BKR registratie?

Nee, we gebruiken je gegevens alleen voor de acceptatietoets bij Focum. Je hoeft ook niet bang te zijn dat er verder iets met jouw gegevens gebeurt. Wij verstrekken deze nooit aan derden.

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem. Als u verder surft, accepteert u onze cookies.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Sluiten en verder gaan