Bestellen

Wat leuk dat je zakelijk klant wilt worden bij Hesselink Koffiebranders!

We helpen je graag verder met het samenstellen van jouw ideale koffievoorziening. Stuur een mailtje naar contact@hesselinkkoffie.nl of bel ons via telefoonnummer 0543 -512 416. We maken een afspraak en bekijken samen welke opties het beste aansluiten bij jouw situatie.

Als zakelijke klant bestel je je koffie gemakkelijk via ons B2B portaal. In het portaal zie je precies welke koffie je normaal gesproken bestelt en op welke dagen onze bezorgers bij jou langskomen. Bezoek het portal via de volgende link.

Wil je koffie bestellen voor thuis? Dat kan via onze webshop voor particulieren.

Ben je vergeten je bestelling door te geven? Je kunt altijd bellen naar 0543-512416 of een mail sturen naar bestelling@hesselinkkoffie.eu. Wij zoeken direct de mogelijkheden voor je uit, zodat jij op tijd je koffie in huis hebt!

Ja, je kunt je bestelling aanvullen. Plaats een nieuwe bestelling en vermeld in het opmerkingsveld dat het een aanvulling is op een eerdere bestelling. Onze collega’s zullen de orders voor je samenvoegen.

Als een artikel niet in je snelbestellijst staat, zijn er twee eenvoudige manieren om dit op te lossen. Je kunt ons direct mailen naar inf0@hesselinkkoffie.eu of bellen op 0543 512 416, en we voegen het gewenste artikel voor je toe aan de lijst. Je kunt ook je normale bestelling plaatsen en in het opmerkingsveld aangeven welk artikel je extra wilt bestellen. Onze collega’s zorgen ervoor dat dit artikel wordt toegevoegd aan je snelbestellijst, zodat het bij je volgende bestelling direct beschikbaar is.

Orderkosten worden berekend voor bestellingen onder de 250 euro, tenzij er minimaal twee dozen van 6 kilo koffie zijn besteld. In ons bestelportal kunt u altijd zien of er orderkosten van toepassing zijn.

De reden dat we verzendkosten rekenen? Het helpt ons om de verzendingen efficiënter te maken en de impact op het milieu te verminderen, wat goed is voor zowel de planeet als voor ons allemaal. Zo dragen we samen bij aan een duurzamere wereld.

Bestel je koffie voor thuis via de website www.hesselinkkoffievoorthuis.nl.

Hier vind je ons complete assortiment koffie, thee en cadeaupakketten zodat je thuis ook kunt genieten van de heerlijke Hesselink-smaak!

Op het moment dat je de offerte hebt geaccepteerd gaan hier de radartjes draaien.

  1. We controleren zorgvuldig je aanvraag en bestellen de koffiemachine direct bij de koffiemachinefabrikant. Onze collega van de afdeling systemen houdt je per mail en/of telefoon op de hoogte van de status van jouw bestelling.
  2. Ga je de koffiemachine leasen? Wij stellen een lease-overeenkomst voor je op. We hebben hiervoor een KVK-nummer nodig en een kopie van je ID. Je ontvangt de leaseovereenkomst via onze digitale ondertekeningstool ValidSign.
  3. Wij plannen samen een plaatsingsdatum in! Een van onze collega’s zal bij de plaatsing aanwezig zijn om de koffiemachine en de molens goed af te stellen. Zo zorgen we ervoor dat jij straks het lekkerste kopje koffie kunt zetten.

Het is mogelijk om enkel een koffiemachine te kopen.

Wanneer je ook koffie bij ons afneemt kunnen we je een aantrekkelijke korting geven op machines en accessoires.

Een goede koffiemachine + goede koffie = Het geluk in je kop!

Bezorging

Je ontvangt één keer per twee weken een mail met de vraag of je nog koffie of andere producten wilt bestellen. Via ons B2B-portaal kun je eenvoudig je bestelling doorgeven. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail, waarin ook de bezorgdatum staat vermeld.

Om zo efficiënt en milieuvriendelijk mogelijk te zijn, hebben wij vaste bezorgroutes. Eenmaal per twee weken komt een van onze bezorgers langs om jouw bestelling af te leveren.

Komt het niet uit of ben je iets vergeten? Neem contact op met onze sales support collega’s via telefoonnummer 0543-512416 of stuur een mail naar salessupport@hesselinkkoffie.eu. We denken graag met je mee om tot een goede oplossing te komen.

Dat is erg vervelend. Je kunt contact opnemen via telefoonnummer 0543-512416 of een mail sturen naar contact@hesselinkkoffie.eu. Wij zoeken direct uit wat er met je bestelling is gebeurd en bespreken de mogelijkheden, zodat je zo snel mogelijk je koffie in huis hebt.

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten afleveren. Vermeld het eenmalige alternatieve afleveradres in het opmerkingenveld in ons bestelportaal. Je kunt ons ook altijd een mail sturen naar info@hesselinkkoffie.eu of bellen via 0543 – 512 416 om het adres aan te passen.

Ja, dat kan. Plaats je bestelling via ons bestelportaal en geef aan dat je deze wilt ophalen. We zorgen dat alles voor je klaarstaat. Je kunt je bestelling ophalen bij onze branderij in Winterswijk tussen 9:00 en 16:30. Voor het ophalen bij onze vestiging in Amsterdam mag je een afspraak maken via telefoonnummer +31 (0)20 647 3877.

Hesselink Koffiebranders Winterswijk: Rondweg Zuid 95, 7102 JD Winterswijk.
Hesselink Koffiebranders Amsterdam: Bolstoen 5D, 1046 AS Amsterdam.

Machine storing

Een koffiemachine die niet naar behoren werkt, dat is vervelend.

Op je machine vind je een sticker van de servicepartij in jouw regio. Je kunt hen altijd bellen, ook in het weekend. Heb je de machine bij ons geleased? Dan komt de factuur rechtstreeks bij ons terecht.

Koffie

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Er zijn verschillende factoren die de smaak van je koffie kunnen beïnvloeden, zoals de instellingen van de machine, het onderhoud, of de hardheid van het water. Neem gerust contact met ons op via telefoonnummer 0543-512416 of stuur een mail naar salessupport@hesselinkkoffie.nl. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat je snel weer van je koffie kunt genieten.

Jazeker, dat hebben wij! Wij bieden cafeïnevrije koffie aan in verschillende vormen: sachets à 8 gram, gemalen koffie in verpakkingen van 250 gram en als koffiebonen. Bestel de cafeïnevrije koffie via het portal of via de webshop voor particulieren.

Onze Woodcups zijn geschikt voor alle traditionele Nespresso-machines, met uit zondering van modellen die werken met Vertuo cups.

Koffiemachines

Om de perfecte koffiemachine te vinden die past bij jouw smaak en behoeften, raden we je aan onze koffiemachine keuzehulp op de website te gebruiken. Hier kun je jouw voorkeuren specificeren en direct zien welke machine het beste bij je past. Heb je liever persoonlijk advies? Onze experts staan klaar om je telefonisch te helpen of je kunt een afspraak maken met onze accountmanager voor een advies op maat. Bel ons via telefoonnummer 0543 – 512 416 of stuur een mail naar contact@hesselinkkoffie.eu.

Zeker, je kunt onze koffiemachines eerst uitproberen voordat je een beslissing neemt. Test de machine in ons Coffee Coaching Centre of kies voor een vrijblijvende proefplaatsing op jouw eigen locatie.

Het onderhoud van je koffiemachine is afhankelijk van de zetmethode en de melksoort die je gebruikt. Zo moet je bij koffiebonenmachines regelmatig het residubak legen en vraagt verse melk meer aandacht dan melktopping. Bij aankoop van de machine zorgt je accountmanager ervoor dat je precies weet wat je moet doen. Daarnaast vind je alle benodigde reinigingsmiddelen eenvoudig op het bestelportal, zodat je deze samen met je koffiebestelling kunt meebestellen.

Duurzaamheid

Door te kiezen voor Hesselink Koffiebranders zet je al een grote stap richting duurzaamheid. Wij hebben zorgvuldig geselecteerd op het gebied van koffie, verpakkingen en transport, zodat jij je daar geen zorgen over hoeft te maken. Fijn toch?

Wil je je koffievoorziening nog verder verduurzamen? Gebruik herbruikbare bekers om afval te verminderen en zamel je koffieprut in. Je kunt het laten ophalen om te recyclen of als grondstof te gebruiken. Daarnaast kun je bij ons kiezen voor een second life koffiemachine, waarmee je bijdraagt aan een circulaire economie. Samen maken we zo de wereld een stukje duurzamer.

Ja, al onze koffie is gecertificeerd. Wij zien onze koffieboeren als onmisbare partners en betalen hen een eerlijke prijs. Hiermee kunnen zij voorzien in hun gezin en investeren in duurzaamheid, zodat we ook in de toekomst kunnen genieten van verantwoord geproduceerde kwaliteitskoffie. We letten daarbij op goede arbeidsomstandigheden en transparantie in de hele keten. Onze koffie beschikt over de volgende certificaten:

– Het Fairtrade Organic-certificaat bewijst dat onze koffie is geproduceerd met respect voor mens en milieu.
– De SKAL-certificering geeft aan dat de koffie biologisch is geproduceerd, zonder pesticiden of kunstmest.
– Het Rainforest Alliance keurmerk garandeert dat de koffiebonen duurzaam zijn geproduceerd, met respect voor ecosystemen en alle betrokkenen.

Wat goed dat je een bijdrage wilt leveren aan een circulaire wereld! Wij kunnen je in contact brengen met verschillende bedrijven die gespecialiseerd zijn in het recyclen van koffiedik. Afhankelijk van je locatie kan het koffiedik gebruikt worden voor de kweek van oesterzwammen, als basis voor zeep of voor het vervaardigen van biobased kunststoffen. Stuur een mail naar contact@hesselinkkoffie.nl of bel ons via telefoonnummer 0543 – 512 416 en we helpen je graag verder.

Onze koffieverpakkingen zijn gemaakt van monofolie. In tegenstelling tot ‘normale’ folie bestaat dit niet uit meerdere lagen van verschillende kunststoffen, maar uit één materiaal dat 100% recyclebaar is. Hiermee lopen we flink vooruit op de EU-richtlijnen.

Dat kan zeker! Onze Woodcups zijn gemaakt van houtsnippers en zijn 100% biologisch afbreekbaar. Dat betekent dat je de cups na gebruik gewoon bij het gft-afval kunt gooien. Beter voor de natuur en dat voelt goed!

Staat je vraag er niet tussen?

Heb je een andere vraag of wil je één van onze koffiespecialisten spreken? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.